Автомобилните концерни запретват ръкави, за да отговорят на новите цели на ЕС за емисиите
-
Ще стане ли въглеродно неутрален въздушният транспорт до 2050 г. и каква ще е цената?
Планът на британското правителство Jet Zero се сблъсква със скептицизма на някои експерти и повдига въпроси относно цената, която пътуващите ще платят
7 -
ЕК не е склонна да разхлаби целите за емисиите за автомобилния сектор
От Брюксел няма да се поддадат на натиска от страна на Европейската народна партия и индустриалното лоби, изтъква еврокомисарят по въпросите за климата Вопке Хукстра
8 -
Перспективите за пазара на електромобили в ЕС „вероятно ще се влошат“ през 2025 г.
Митата върху изгражданите в Китай електромобили само задълбочават проблемите на местната автомобилна индустрия
1 -
Увеличението на въглеродните емисии тласка света към опасна степен на затопляне
Очаква се емисиите на Индия да нараснат през тази година с 4,6%, а тези на Европейския съюз и САЩ да намалеят съответно с 3,8% и 0,6%
1 -
САЩ могат да пропуснат целите за емисиите заради фокуса си върху природния газ
Свързаните с енергетиката емисии в САЩ достигнаха своя връх през 2007 г. и оттогава спадат със среден годишен темп от 1,8%, но ще е нужно повече от това, изтъква BNEF
3 -
Китай добавя още три силно замърсяващи индустрии към въглеродния си пазар
Мярката ще принуди стоманодобивната, алуминиевата и циментовата промишленост да ограничат своите емисии на въглероден диоксид
4 -
Един проблем с отстраняването на въглерода от атмосферата
Анализ показва, че между 2025 г. и 2100 г. светът ще се изправи пред недостиг на капацитет за премахване на въглероден диоксид от 49 гигатона
5 -
Наближава ли краят на плъгин хибридите?
С напредване на времето технологията на електромобилите става все по-добра, което ще измести плъгин хибридите от фокуса на потребителите
4 -
Най-голямата партия в Европарламента иска да спаси двигателя с вътрешно горене
Европейската народна партия се фокусира върху засилването на конкурентоспособността на местната индустрия
13